خانه / بازاریابی و امور مالی / پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی 24 صفحه ppt

پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی 24 صفحه ppt

پاورپوینت 24 اسلایدی و قابل ویرایش از خلاصه فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی

فرمت فایل: ppt

تعداد صفحات: 24

حجم فایل: 2.699 مگا بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

vدنیای کسب و کار وسیع تر از همیشه در حال تغییر است و روش ها و مدل های قدیمی در معرض سرنگونی هستند و مدل های کسب و کار، مدل های درآمد، مدل های ارتباطی جای آنها را گرفته اند. کسب و کارهایی چالاک و انعطاف پذیر می باشند که به مدل های جدید توانمند شده باشند و به فناوری خوش آمد گفته باشند

فهرست مطالب:

مقدمه

معانی ضمنی پیرامون تغییر در انواع مدل ها

بینش بازاریابی الکترونیکی

تجاری سازی محرک بسیاری از مدل های جدید

انواع مدل ها الکترونیکی

مدل های بازار الکترونیکی

مدل های ارتباطات دیجیتال

مدل های بازار یابی

تفاوت بین ارتباطات سنتی و رسانه اینترنتی

مدل هایی برای ارزیابی اثر بخشی ارتباطات آنلاین

وب 2.0 و مدل شبکه اجتماعی

عناصر وب 3.0

تحقیقات شبکه های اجتماعی

کسب ارزش از شبکه های اجتماعی

مدل های خرید مشتری

مدل های پایبندی

IDICمدل پایبندی

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی ;دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی ;فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی ;مدل های الکترونیکی

مطلب مفید دیگر:  کتاب از عشق تا ثروت 35 صفحه zip

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

همچنین ببینید

دانلود بازارایابی 10 ص 11 صفحه zip

دانلود بازارایابی 10 ص تحقیق بازارایابی 10 ص مقاله بازارایابی 10 ص بازارایابی 10 ص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *